Στο Μπακάλικο

Επεισόδιο Πέμπτο

Γεια σας!Τρία κιλά αλεύρι  άσπρο και δύο πακέτα μακαρόνια μου δίνετε παρακαλώ? (λίγο γρήγορα αν μπορείτε γιατί πρέπει να προλάβω και το λεωφορείο)

– Βρεεεε τον Γιωργάκη, πότε ήρθες βρε? (δεν πιστεύω να έχεις καιρό εδώ και να μην έχεις περάσει…?)

– Την προηγούμενη Κυριακή…(ωχ, δε το βλέπω να το προλαβαίνω, πάλι θα τρέχω πανικόβλητος να ψάχνω ποιός μας πήρε την εφημερίδα)

– Ήρθατε όλοι? (θα γεμίσει φέτος το χωριό?θα γεμίσει?)

– Όχι, μόνο εγώ και η Γιώτα, ο μπαμπάς και η μαμά θα έρθουν τον Αύγουστο που θα πάρουν άδεια. (κάπου εκεί θα πάρω κι εγώ τα μακαρόνια, την κόβω την δουλειά)

– Και σε ποια τάξη πας τώρα Γιωργάκη? (έχεις και αυτό το σχήμα σαν μπάλα και δε μπορώ να καταλάβω πόσο χρονών είσαι)

– Δευτέρα Δημοτικού. (ούτε την Δευτέρα Παρουσία δεν θα τα πάρω, θα έρθει το τέλος του κόσμου κι εγώ θα κυνηγάω ένα πακέτο μακαρόνια)

– Είσαι καλός μαθητής? (ή μόνο τρως μέσα στην τάξη?)

– Ναι, πήρα σε όλα 10 φέτος! (άλλα τα μακαρονάκια μου δεν το βλέπω να τα παίρνω φέτος, θα ξαναπροσπαθήσω του χρόνου το καλοκαίρι)

-Δέκα κιλά αλεύρι μου είπες? (ποιος είσαι εσύ είπαμε?τι γυρεύεις μέσα στο μαγαζί μου?)

-Όχι, τρία κιλά…(άιντε, άιντε, ζάχαρη θα μου βάλει στο τέλος)

– Ωραία, κάτσε να το ζυγίσω μια στιγμή… (κάπου εδώ είχα και τα γυαλιά μου, μα που είναι?α!τα φοράω)

– Ναι, περιμένω..(αφού δεν έχω κι άλλη επιλογή)

– Έτοιμος Γιωργάκη, έλα πάρτα… (γιατί σε βλέπω λίγο να ζορίζεσαι…πολύ νευρικό έχει βγει τελικά αυτό το παιδί…)

– Πόσο κάνουν? (θα μου περισσέψουν χρήματα να πάρω και μια μπουγελόφατσα το απόγευμα?)

– 120 δραχμές. (επειδή είσαι εσύ-ποιος είσαι είπαμε?)

-Ορίστε, ευχαριστώ! (γιούπιιι, μου φτάνουν να πάρω ακόμα και  αυτοκόλλητα panini!)

(…συνεχίζεται…)

2 thoughts on “Στο Μπακάλικο

Σχολιάστε

