Γκρίζο

Γιωτούλα,

τα πράγματα τελευταία έχουν αρχίσει και γκριζάρουν επικίνδυνα. Όπου και να κοιτάξεις τα πρόσωπα είναι όχι ακριβώς θλιμμένα αλλά σίγουρα σκληρά – από την πίεση που τους ασκείται υποθέτω. Οι δρόμοι τα βράδια αρχίζουν να αδειάζουν από νωρίς, το ίδιο μάλλον παθαίνει και η διάθεσή μας. Ξέρω, δεν σου λέω κάτι καινούριο ή κάτι που δεν ξέρεις ήδη. Αλλά παρατηρώντας γύρω μου όλο αυτούς που προχωρούν με σκυμμένο το κεφάλι προσπαθώ να καταλάβω αν έχουν συμβιβαστεί, αν είναι από τους βολεμένους ή αν απλά περιμένουν την κατάλληλη στιγμή για να αντιδράσουν. Ελπίζω στο τελευταίο, αν και φοβάμαι ότι όταν θα έρθει εκείνη η στιγμή το κακό θα είναι μη αναστρέψιμο και όσοι θα έπρεπε πραγματικά να πληρώσουν θα έχουν εξαφανιστεί.

Δεν θέλω να ακούγομαι απαισιόδοξος – ξέρεις ότι δεν είμαι – αλλά ψάχνω καθημερινά στα άρθρα των εφημερίδων να βρω μια είδηση που θα φωτίσει λίγο το τοπίο και δεν βρίσκω. Ας ελπίσουμε ότι φταίει η υψηλή μυωπία μου που μου τα δείχνει όλα θολά. Και δεν θέλω από εδώ να αρχίσω πάλι τα υβρεολόγια για όλους τους πολιτικούς-διαπλεκόμενους-επιχειρηματίες-εργολάβους-δημοσιογράφους-συνδικαλιστές και λοιπούς φταίχτες της σημερινής κατάστασης. Τα έχουν αναλύσει άλλοι πολύ καλύτερα από εμένα. Αυτό που θέλω είναι να μου πεις πώς και πότε θα βγούμε από το τούνελ. Και τι πρέπει να κάνω και εγώ για να βοηθήσω. Γιατί αν μπούμε λίγο πιο βαθιά νομίζω πως θα πάθουμε ασφυξία.

Υ.Γ: Σου βάζω και ένα τραγούδι που νομίζω ότι ταιριάζει με το κλίμα των ημερών – όπου το μόνο καλό νέο ήταν ότι οι Radiohead έβγαλαν καινούριο δίσκο (και με την ευκαιρία θυμήθηκα και όλους τους προηγούμενους).

2 thoughts on “Γκρίζο

  1. Aνησυχίες που αφορούν όλους μας…Η ανασφάλεια μεγαλώνει και μακάρι να είχα εγώ καλά νέα να πω…Αλλά ξέρεις, μετά το σκοτάδι σίγουρα ακολουθεί το φως!!
    Καλό τριήμερο να περάσεις

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

