Ο τόπος (μέρος πρώτο)

Επεισόδιο Δέκατο Έκτο

Τίποτα από όσα έχουμε ζήσει δεν θα ήταν το ίδιο αν δεν υπήρχε αυτός ο τόπος ο ευλογημένος απο τους θεούς των ελάτων, των καστανιών και των πλατάνων. Τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο αν οι βόλτες μας δεν μας έβγαζαν σε μονοπάτια μέσα στο δάσος ή αν κάθε στροφή δεν μας οδηγούσε να ξαναδούμε το χωριό από διαφορετική γωνία. Και μπορεί αυτό που μου λείπει περισσότερο σήμερα να είναι όλοι αυτοί που μεγαλώσαμε μαζί, αλλά και το χωριό από μόνο του είναι φορτισμένο με τόσες αναμνήσεις που αρκεί να είναι κανείς εδώ για να ξαναδεί μπροστά στα μάτια του όλα (μα όλα) τα «χαμένα επεισόδια».

Καπορδελεϊκα
Αγία Παρασκευή
Η αγορά
Ο δρόμος για το γήπεδο
Η παιδική χαρά

Συντάκτης: Χαμένο Επεισόδιο

I told my friends not to worry

15 thoughts on “Ο τόπος (μέρος πρώτο)”

  1. Με το που διάβασα αυτό το άρθρο σκέφτηκα να μπω στο αυτοκίνητο και να έρθω, για λίγες ώρες μόνο. Εγώ πάντα σκεφτόμουνα την Άνω Χώρα σαν μια γυναίκα, κοριτσάκι δηλαδή στην αρχή και μετά μεγάλωνε μαζί μας. Και κάθε καλοκαίρι έλεγα θα πάω πίσω τώρα να δω πώς έχει γίνει, θα μεγάλωσε κι αυτή! Σκεφτόμουνα, θα πάω να της τα πω! Ζηλεύω που είστε εκεί! Καλά να περάσετε! Φιλιά Γιώργο μου. Δάφνη

    Μου αρέσει!

  2. Γιω μου να είσαι καλά και να περνάς καλά και να θυμάσαι!
    Κι εμένα με έχει πιάσει μια νοσταλγία αυτό τον αύγουστο, για όλα τα μέρη και για όλους τους ανθρώπους που έχω αγαπήσει (μαζί κι εσύ!).
    Είναι ωραίο να γυρνάς και ν΄ακουμπάς εκεί που αγάπησες (αρκεί να το βρίσκεις εκεί…!!!!).
    Σε φιλώ!
    🙂

    Μου αρέσει!

  3. Εγω δεν ξερω πολλά αλλά όσα ξερω μου λενε πως προκειται για ένα τόπο προικισμενο γαι γεμάτο απο όνειρα που σας περιμένουν πίσω απο καθε γωνια και στο τελος κάθε δρομου… το να εχετε ζησει παιδικα χρονια εκει σας κανει (ολους) προνομιούχους….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

