Do you remember the first time?

 

Do you remember the first time?
Do you remember the first time?

Πως δεν την θυμάμαι. Σάββατο βράδυ σε ένα από τα κλασικά rock bar – καταγώγια του Ηρακλείου να ακούμε το «never fail like common people» και να ρωτάω την Δανάη «μα τι λέει μετά;» αν και η απάντηση δεν με πολυένοιαζε, μου αρκούσε εκείνη η ανάγκη της ξεχωριστής αποτυχίας (μετα-εφηβεία γαρ, το μελόδραμα το είχαμε πάντα σε πρώτη ζήτηση) για να πάω Δευτέρα πρωί πρωί στο Δισκόραμα και να ψάχνω τα cd’s τους. «Ποιος είναι ο καλύτερος δίσκος των Pulp;» – «Το Different Class φυσικά, αλλά γιατί δεν παίρνεις το Pulp Hits που τα έχει όλα;» – ¨Καλά λες, αυτό θα πάρω».

Γρήγορα σπίτι και το cd στο repeat, αν και υπάρχει ένα κομμάτι που με τραβάει θαρρείς να το ακούσω ξανά και ξανά. «Am I talking too fast or you just playing dumb?» και ο jarvis σου πετάει στα μούτρα ό,τι δεν μπορείς πια να περισώσεις. Ύστερα Disco 2000, να χτυπιέμαι στο δωμάτιο μόνος μου και οι διπλανές (αξιαγάπητες κατά τα άλλα) γεροντοκόρες να βαράνε τον τοίχο για να το χαμηλώσω – όχι, δεν υπήρχε καμία περίπτωση. Και μετά οι δίσκοι τους ένας ένας κι εγώ να δηλώνω με υπερηφάνεια στην κλασική ερώτηση «τι μουσική ακούς;» – «brit-poprock φυσικά, τι άλλο;». Και η αγάπη στο razzmatazz δεδομένη, αν ήμουν γκραφιτάς είμαι σίγουρος ότι θα είχα γεμίσει τους μισούς τοίχους της Αθήνας με όλους τους στίχους, αλλά αφού δεν είμαι το έβαζα απλά password σε οποιονδήποτε ηλεκτρονικό λογαριασμό έπρεπε να φτιάξω – είμαι σίγουρος ότι ακόμα και τώρα κάπου θα υπάρχει ξεχασμένος στις άκρες τις ιντερνετόσφαιρας κάποιος λογαριασμός μου που θα έχει password «razzmatazz».

Και χθες το θαύμα έγινε, οι Pulp έχουν ενωθεί ξανά και κάνουν τουρνέ και ευτυχώς ήρθαν και στην Αθήνα, ευτυχώς όχι για αρπαχτή αλλά για μια συναυλία best of που αποκλείεται να μην σου θύμισε την πρώτη φορά που τους άκουσες. Ο Jarvis Cocker τα έδωσε όλα πάνω στη σκηνή, πετούσε δεξιά – αριστερά χέρια και πόδια με τον κλασικό του τρόπο, μας μίλησε για Πλάτωνα και Δαρβίνο, είπε το happy birthday στον Robert Plant σε στυλ Led Zeppelin, μπέρδεψε και τα λόγια στο Razzmatazz, αλλά όταν στα έχει δώσει όλα μόνο να υποκλιθείς μπορείς στο τέλος. Και κάπου μέσα σου να κάνεις μια ευχή: τώρα που ενώθηκαν να βγάλουν και ένα δίσκο.

Συντάκτης: Χαμένο Επεισόδιο

I told my friends not to worry

18 thoughts on “Do you remember the first time?”

  1. Ελεγε καποιος οτι εκτιμησε το FEELINGCALLEDLOVE γιατι παντα βαριοταν και δεν το ακουγε μεχρι το τελος. παλαιομοδιτης η οχι τα αλμπουμ τους εχουν food for thought μεχρι και το εσωφυλλο… Please dont read the lyrics while listened to the songs. Allowed us to be different.

    Μου αρέσει!

  2. Είναι σαν να το έχω γράψει εγώ αυτό το κείμενο, αλλά για μια στιγμή, μήπως γνωριζόμαστε εμείς οι δύο;; Θέλω να πω, μου φαίνονται όλα τόσο οικεία…
    Αν και δεν ήμουν εκεί χθες, τουλάχιστον μέσα από τον ενθουσιασμό σας (και μέσα από τα ευλογημένα σας κινητά) πήρα κι εγώ μια μικρή τζούρα. Μέχρι την επόμενη φορά που ελπίζω να μην αργήσει…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

