Μίλα μου

 

Μίλα μου
Σαν γέφυρα

Δεν έχω και πολλά να σου πω. Πες μου εσύ καλύτερα. Προτιμάς ηλιοβασιλέματα σε παραλία με ψιλή άμμο ή ανατολές στην κορυφή βουνού; Το στερεοφωνικό σου λειτουργεί ακόμα ή όλα πια έχουν την επίπεδη ηχώ του υπολογιστή; Πας ακόμα σε θερινούς κινηματογράφους; Πόσο συχνά πιάνεις βιβλίο στα χέρια σου; Μίλα μου λίγο. Ίσως έτσι καταλάβω ποια δύναμη σου έχει απομείνει για να σηκώνεσαι κάθε πρωί και χαμογελώντας να γυρίζεις πίσω στα μάτια σου τα δάκρυα που ξεχύνονται προς το πάτωμα. Και ποια δάκρυα είναι αυτά που μπορούν και στεγνώνουν χωρίς να ρωτήσουν αν η στιγμή θα το γυρίσει σε βροχή;

Ετοιμάζεσαι να φύγεις; Που θα πας έτσι όπως όλα κλεισμένα μοιάζουν γύρω σου; Ποιο χώμα θα σου δώσει ξανά τον καρπό για να μεγαλώσεις; Με ποια γενναία στροφή θα σε κεράσει ο καιρός τώρα που οι ευθείες τραβιούνται μονοκόμματες; Εκεί που θα πας έχει ψωμί ζυμωτό και τσάι του βουνού; Βρίσκει τρόπο η γλώσσα να γλυκαθεί και να το γυρίσει σε τραγούδι; Ποια άκρη θα σε πιάσει από το χέρι για να σου δείξει το σύνορό σου; Ποια αρχή – τελικά – θα σου ορίσει το αύριο;

Δεν θέλω να σε θυμάμαι. Να σε ζω θέλω.

12 thoughts on “Μίλα μου

    1. Με έλιωσες τώρα. Και μαλοτήρας και ρακόμελα και στέρεο νόβα, τι άλλο να ζητήσω; Πρώτη δουλειά μόλις κατέβω Κρήτη να πάρω τον δρόμο για Χανιά – έτσι κι αλλιώς είναι εκεί πολύ αγαπημένα πρόσωπα. Και ξέρεις ποια είναι η φυσική εξέλιξη ε; Αυτό:

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

