Άλλο δεν μπορώ. Τώρα να σταματήσουμε λίγο.

Δεν φταίει η πόλη που έχει βάλει για βιτρίνα την παρακμή της. Ούτε τα σκεφτικά πρόσωπα, τα άδεια βλέμματα, η απουσία αγγιγμάτων. Δεν είναι καν η ανασφάλεια, η κοροϊδία, ο θυμός. Δεν φταίει κανένας από όσους πάνε και έρχονται ανενόχλητοι πάνω από τα κεφάλια μας και μέσα σε αυτά. Δεν φταίει καμιά δουλειά, καμιά απόλυση, καμιά ανεργία. Κανένα σύστημα, καμιά θεωρία, κανένα μείγμα πολιτικής. Κανένα αδέσποτο, κανένα σκουπίδι, καμιά λακκούβα. Καμία δημόσια υπηρεσία, καμία άδικη απόφαση, καμία κομπίνα. Κανένα μέτρο, καμία έκτακτη εισφορά, κανένα νταβατζιλίκι.

Φταίει η ανοχή μου, η αντοχή μου και η αποδοχή μου. Απέναντι σε όλα αυτά. Μαζί με όλα αυτά.

Αλλά άλλο δεν μπορώ. Τώρα ας σταματήσουμε λίγο.

9 thoughts on “Άλλο δεν μπορώ. Τώρα να σταματήσουμε λίγο.”

  1. Συμφωνώ απόλυτα! Όταν συνειδητοποιήσουμε την προσωπική μας ευθύνη, θα σταματήσουμε να επιρρίπτουμε συνεχείς κατηγορίες στους άλλους ή στο σύστημα. Και θα γίνουμε πιο δημιουργικοί!

    Μου αρέσει!

  2. αν πιστευαμε οτι και μονοι μας μπορουμε να αλλαξουμε οτι ειναι δυνατον, θα το καναμε.. ομως το δυσκολο ειναι να στηριχτουμε στον εαυτο μας και να το πιστεψουμε…
    μονο ετσι θα ενωθουμε και θα το καταφερουμε…

    Μου αρέσει!

  3. Όλα ξεκινούν από μας και τελειώνουν πάλι σε μας. έχεις απόλυτο δίκιο, αυτό θα πει αυτοκριτική. ας την κάνουμε όλοι μας και ας αναλογιστούμε τις ευθύνες μας.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

