Είναι ψέμα. Υπήρχε αναφορά στην πηγή

Πρώτον, εδώ και τρεις μέρες έχω (πάλι) πυρετό. Οπότε και το ακαταλόγιστο για το υπόλοιπο του post.

Δεύτερον, όταν έχεις πυρετό ή/και έναν σκαντζόχοιρο στο λαιμό ή/και τον Βόλγα να τρέχει στη μύτη σου, η καλύτερη παρέα είναι το twitter (οι κανονικές ανθρώπινες επαφές αποκλείονται καθότι η πλάτη σου μυρίζει vicks ή/και το στόμα σου μυρίζει μπαγιάτικο αντιβιωτκό ή/και τα ρούχα σου είναι τόσο ιδρωμένα που για να σε πλησιάσει κάποιος πρέπει να φορέσει μπρατσάκια – και άντε τώρα να τα ξεθάβεις χειμωνιάτικα από την τσάντα για την παραλία. Και επειδή η χθεσινή συζήτηση (τουλάχιστον για τους μισούς χρήστες)  ήταν για τις πηγές και τα ενεργά λινκ και το ρεζιλίκι του enikos.gr με τα ζώδια της lifo, σπεύδω να αναφέρω την πηγή έμπνευσης του τίτλου του παρόντος blog για να μην αναγκαστώ να το κάνω εκ των υστέρων, αφού μου έχει κάνει φάρσα ο Ντον Ρόσα, ο οποίος δεν έχει και twitter για να μπορώ να του απαντήσω «Είναι ψέμα.Υπηρχε αναφορα στην πηγή», άσε που δεν ξέρω πόσοι άλλοι θα βρεθούν στο μεταξύ να μου το χτυπήσουν και δεν θα αντέξω να κάνω copy paste την ίδια απάντηση για μία ολόκληρη ώρα (είπαμε έχω και ασθενική κράση αυτήν την περίοδο) όπως αυτός:

Αναφορά στην πηγή

Τέλος πάντων, για να μην τα πολυλογώ, Τα Χαμένα Επεισόδια είναι ο δεύτερος τόμος του «Ο βίος και η πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ» που έγραψε ο Ντον Ρόσα και περιλαμβάνουν επεισόδια της ζωής του Σκρουτζ που παρεμβάλλονται χρονικά σε εκείνα του πρώτου τόμου. Αν δεν έχεις και τους δύο τόμους επισκέψου άμεσα ένα βιβλιοπωλείο.

Τρίτον, και τελειώνω, είναι άλλο πράγμα το reblog που σου επιτρέπει (ή το επιτρέπεις κι εσύ) να κάνεις στο tumblr και προσφάτως στο wordpress, με συγκεκριμένες προδιαγραφές και ενεργά links προς το πρωτότυπο post, άλλο πράγμα γενικώς να αναδημοσιεύεται χωρίς την σύμφωνη γνώμη σου (και συχνά σε μέρη που δεν θα τα περίμενες) ένα κείμενο που έγραψες με το μεράκι σου και που μόνη σου ανταμοιβή είναι τα σχόλια που θα λάβεις από κάτω (αλλά και πάλι το προσπερνάς γιατί ας πούμε ότι χαίρεσαι από την αποδοχή που τυγχάνει το κείμενο), άλλο πράγμα τα κείμενα του προηγούμενου παραδείγματος να μην δημοσιεύονται σε απλά blogs αλλά σε sites που κυνηγούν διαφημίσεις (οπότε νιώθεις ότι σε χρησιμοποιούν) και άλλο πράγμα τα κείμενα που γράφονται κατόπιν πληρωμής (ό,τι κι αν αφορούν αυτά, από πολιτική ανάλυση μέχρι -ναι, και – ζώδια) και αναδημοσιεύονται επίσης χωρίς την σύμφωνη γνώμη του γράφοντος σε sites που έχουν καθαρά εμπορικό χαρακτήρα (άρα μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα).

Ουφ, τα είπα. Τώρα για το αν αυτές οι συζητήσεις στο twitter είναι τελικά σημαντικές, η απάντηση ίσως να βρίσκεται εδώ:

[tweet https://twitter.com/#!/iphimedea/status/172342814573731840]

Συντάκτης: Χαμένο Επεισόδιο

I told my friends not to worry

31 thoughts on “Είναι ψέμα. Υπήρχε αναφορά στην πηγή”

  1. Βρε τι χάνω για να μην έχω twitter, facebook και όλα τα σχετικά.
    Δεν θα σχολιάσω το θέμα μια και δεν το γνωρίζω, (πότε προλαβαίνετε να τα παρακολουθείτε όλα αυτά?) ήθελα απλά να σου πω περαστικά. Γείτσες!

    Μου αρέσει!

  2. Μου φαίνεται έχω χάσει επεισόδια:)
    Δεν πήρα είδηση, τι έγινε με το enikos; και ποιος είναι ο Ντον Ρόσα;;;;
    Οσο για το κρύωμα….
    Ημουν στην ίδια κατάσταση(περίπου).
    Είχα δέκατα όχι πυρετό.έβηχα όμως σαν παλιόγρια(που να κάπνιζα κιόλας!)κι από καταρροή….
    Είχα πάψει να μετράω τα κουτιά χαρτομάντιλα…..
    Θα περάσει, μέχρι τότε, depon, πολλά υγρά, χυμούς κατά προτίμηση, βιταμίνες και ξεκούραση.
    Χειμώνας είναι θα περάσει……
    Περαστικούλια σου!!!

    Μου αρέσει!

    1. Ο Ντον Ρόσα είναι ένας από τους σημαντικότερους κομίστες που έχουν ασχοληθεί με τις παπιοπεριπέτειες. Για εκτενές ρεπορτάζ εδώ:
      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CF%84%CE%BF%CE%BD_%CE%A1%CF%8C%CF%83%CE%B1
      Ευχαριστώ για τις ευχές, γρίπη είναι, θα περάσει (ελπίζω).

      Μου αρέσει!

  3. περαστικά εύχομαι, ο ρόσα και οι ιστορίες του είναι εξίσου καλή παρέα σε τέτοιες φάσεις 🙂 (εκτός από τις καρδιές στο γιούκον, που σε όποια κατάσταση κι αν είμαι στη ζωή μου πάντα μελαγχολώ..)

    Μου αρέσει!

  4. 1. Περαστικά!
    2. Δεν τα έχω τα βιβλία που γράφεις, αλλά αν τα συστήνεις εσύ, σπεύδω!
    3. Είναι τόσο διεφθαρμένοι εκεί στο enikos.gr που φρόντισαν να μου συμβεί και το πρωτόφαντο: άφησα σχόλιο -επιτιμητικό, αλλά σαφώς όχι προσβλητικό- και όχι μόνο δεν το δημοσίευσαν, αλλά άλλαξαν όλο το περιεχόμενο γράφοντας απλώς «συγχαρητήρια!». Έχω πάθει σοκ κι ακόμα να συνέλθω. Αυτά είναι τα νέα ήθη προφανώς που πρεσβεύει ο κος Νίκος…
    4. Κάτι άλλαξε εδώ μέσα στη διακόσμηση ή είναι ιδέα μου;

    Μου αρέσει!

    1. 1. Ευχαριστώ. 🙂
      2. Αν σου αρέσουν οι παπιοπεριπέτειες, θα τα λατρέψεις. Παρουσιάζουν όλη την ζωή του Σκρουτζ Μακ Ντακ – πώς από φτωχός λούστρος στην Σκωτία κατέληξε να γίνει ο μεγιστάνας της Λιμνούπολης.
      3. Το είδα που το ανέφερες και στο τουίτερ. Προφανώς, εκτός από το να γράψουν δικά τους κείμενα, βαριούνται ακόμα και να λογοκρίνουν τα σχόλια, το ίδιο επαναλαμβάνεται άλλη μια φορά (πες μου ότι είσαι η Αντιλόπη Τσουρέκη…)
      4. Όχι, δεν άλλαξε κάτι, τουλάχιστον δεν το άλλαξα εγώ, μήπως να κάνω ένα τσεκ στους πίνακες; Λες να κουνήθηκαν και να πρέπει να τους βάλω στη θέση τους; (εκτός κι αν εννοείς τους τίτλους της διπλανής στήλης, αυτοί όντως άλλαξαν)

      Μου αρέσει!

  5. Και βέβαια είμαι η Αντιλόπη Τσουρέκη. Αντιλόπη από το Αντιγόνη και Πηνελόπη.

    Είναι από τις περσόνες που θα ήθελα να δουλέψω και να εξελίξω περισσότερο. Την σκαρφίστηκα με αφορμή αυτό το ποστ του Αθενσβιλ όπου και έγραψα το μικρό της βιογραφικό στα σχόλια

    http://athensville.blogspot.com/2010/03/k.html

    Μετά τη λογοκρισία που υπέστη από τους Νίκους έχει δεχτεί πλήγμα ο εγωισμός της και πρέπει να τη συνεφέρω :))

    Μου αρέσει!

  6. Καταρχήν περαστικά. Προσοχή με το βιξ. Την τελευταία φορά που κρύωσα εθίστηκα τόσο που ψάχνω να βρω σχετικό άρωμα. Σχετικά με το θέμα της πηγής, έχω μια απορία. Είναι τόσο εύστοχες οι προβλέψεις των ζωδίων και υφαρπάζονται; Το έχει τσεκάρει κανείς; Αυτό το βιβλίο είναι το αγαπημένο των παιδιών μου. Κάθε φορά που τους λέω ΔΙΑΒΑΣΤΕ, πέφτουν με τα μούτρα 🙂

    Μου αρέσει!

    1. Λες να πάθω βιξ-εμμονή και να τρέχω και να μην φτάνω; Μόνο αυτό μου έλειπε.
      Δεν έχουμε τσεκάρει την ευστοχία των προβλέψεων είναι η αλήθεια, αλλά φαντάζομαι για να σφάζονται όλα τα sites να τις αναρτήσουν, κάποιο λόγο θα έχουν.
      Συγχαρητήρια και μπράβο στα παιδιά σου και σε εσένα ως μητέρα, είναι σημαντικό η νέα γενιά να μεγαλώνει με τα σωστά αναγνωστικά πρότυπα. 🙂

      Μου αρέσει!

  7. Καλημέρα!
    Και αυτοί τα έπαιρναν που τα έπαιρναν , δεν κάθονταν να τα διαβάσουν χαχαχα? Πολύ έξυπνος ο πιτσιρικάς που σκέφτηκε τη φάρσα! Ε μα τους χρειαζότανε !
    Σου εύχομαι γρήγορη ανάρρωση 🙂 .

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

