Λίγο ακόμα θαύμα

 

Georges Seurat, A Sunday on La Grande Jatte
Georges Seurat, A Sunday on La Grande Jatte

Και κάπως έτσι τελειώνουν όλα όσα δεν πίστευαν ποτέ ότι θα αρχίσουν και στεκόμαστε αμήχανοι και βουβοί και δεν ξέρουμε αν πρέπει να τα αποχαιρετίσουμε εγκάρδια ή να τα κλοτσήσουμε ψυχρά, να πάνε αυτά στο καλό, να πάμε κι εμείς και ας μην βλέπουμε καλό, αλλά να ελπίζουμε σε αυτό, και κανείς δεν φεύγει φυσικά αν δεν προσμένει το καλύτερο και κανείς δεν μένει επίσης αν δεν αντέχει το χειρότερο και κρατιόμαστε πάνω σε όσα μας συστήθηκαν ως ελπιδοφόρα και τρέχουμε να φύγουμε από όσα μας έκλεψαν και αυτή την τελευταία άνοιξη και είναι άνοιξη, την βλέπεις, την αγγίζεις αλλά δεν την αισθάνεσαι. Γι’ αυτό σου λέω, πες το και ανάσταση κι ας μην πιστεύεις.

12 thoughts on “Λίγο ακόμα θαύμα

  1. H περιπτωση να εξαναγκασθει καποιος να φυγει πού εμπιπτει;Ειναι εκτος θεματος;
    Οσο για το θεμα της »αντοχης»,μου θυμισε τα εφηβικα μου χρονια στο Κατηχητικο.
    Εκει καλουμαστε να κανουμε »υπακοη» σε ανωτερους και κατωτερους για να κερδισουμε
    την ψυχη μας….Με την αντοχη σημερα κερδιζουμε στον ερωτα,αν καταλαβα καλα;
    Προσωπικα θα προτιμούσα να κερδισω στα χαρτια…Οποτε χωρις αυθορμητισμο,αβιαστα
    μη σωσει. κι ερθει….θα αντεξω…

    Μου αρέσει!

    1. Αν εννοείς ότι οι καταστάσεις σε εξαναγκάζουν να πάρεις την απόφαση, είναι εντός μάλλον. Τώρα για την αντοχή, αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι ότι χρειάζεται, αν θες να πεις ότι σε ενδιαφέρει αυτό που ζεις. Το αβίαστο προφανώς πρέπει να υπάρχει στην αρχή, αλλά από ένα σημείο και μετά πρέπει να αντέξεις/ανεχτείς/προσπαθήσεις πράγματα που ούτε καν τα φανταζόσουν. Και δεν το κάνεις επειδή πιέζεσαι, το κάνεις γιατί αυτό νιώθεις ότι θέλεις εκείνη την στιγμή.

      Μου αρέσει!

  2. Για μένα η περσινή Άνοιξη ήταν Μη Ανοιξη, τη φετεινή, ή που το συνήθισα, ή που κάποια έστω μικρά πραγματάκια άλλαξαν προς το καλύτερο.

    Πιστεύω πως μέσα μας υπάρχει η κάθε ανάσταση, ανεξαρτήτως περιβάλλοντος.

    Ανάσταση, μου είναι απίστευτα δύσκολη αυτή η λέξη, καλό Πάσχα λοιπόν 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

