Ίδιοι

Paul Klee, Revolving house
Paul Klee, Revolving house

Είμαστε ξένοι και είμαστε ίδιοι και συναντιόμαστε σε μέρη άγνωστα και είμαστε άγνωστοι σε μέρη γνώριμα και είσαι δίπλα μου στον δρόμο χωρίς να το ξέρω και είμαι δίπλα σου στο λεωφορείο χωρίς να με δεις και ακούω τα cd που παίζεις και τραγουδάς τα ρεφρέν που ψιθυρίζω και διαβάζω τα βιβλία που θες να πετάξεις  και γελάς με τα αστεία που με κόβουν σαν μαχαίρια και βλέπω τα συνθήματα που γράφεις στους τοίχους και απαγγέλλεις τους στίχους που ξεχνάω και ξαναζώ τις καταστροφές σου και ανασταίνεις τα συντρίμμια μου και πίνεις το ποτό μου που είναι παλιομοδίτικο και καπνίζω τα τσιγάρα σου που μου χαλάνε τον λαιμό και τρως τα φαγητά μου που είναι άνοστα και φοράω τα ρούχα που δεν σου κάνουν και περπατάς στα παπούτσια μου που έχουν χαλάσει και σε περιμένω να περάσεις στο στοπ και με τρακάρεις στην διασταύρωση και σου σκάω τα λάστιχα και μου σπας τους καθρέφτες και σε σπρώχνω για να περάσω την ουρά και στέκεσαι μπροστά μου όταν θέλω να φύγω και σου δίνω κέρματα και μου δίνεις χαμόγελα και δεν σε καταλαβαίνω και δεν με ακούς και θέλω να σε βοηθήσω και με φοβάσαι και μιλάω την γλώσσα σου και μαθαίνεις την δική μου.

Είμαστε ίδιοι και είμαστε ξένοι και δεν ξεχωρίζει τίποτα πια.

11 thoughts on “Ίδιοι

  1. ΩΡΑΙΟ! Σαν ένα τραπέζι πινγκ πονγκ, πάνω από το διχτάκι υψώνεται ένας βαμμένος αιθέρας, δεν ξέρουμε ποιος είναι απέναντι, το μόνο που βλέπουμε είναι μπαλιές που έρχονται προς το μέρος μας, κάθε μας δράση/απόκρουση είναι συνδυασμός του τι βρίσκουμε, του πώς μας επηρεάζει ο άλλος, του πώς θέλουμε να επηρεάσουμε εμείς, στο τέλος ένας χαοτικός πίνακας ζωγραφικής βγαίνει απ’ την προβολή της κίνησης της μπάλας κι αυτό το ονομάζουμε ζωή.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

