Ο γύρος του κόσμου σε R.E.M.

Hieronymus Bosch
Hieronymus Bosch

Κοιμήθηκα 30 χρόνια, ξύπνησα και ήμουν 62, ευτυχώς ξύπνησα. Δεν ήμουν σε αυτό το σπίτι, είχα βρει ένα δώμα σε μια ταράτσα, πρέπει να ήταν στην Αλεξάνδρεια, ίσως και στο Κάιρο, είχε ζέστη και υγρασία, σηκώθηκα και περπάτησα μέχρι τα κάγκελα, κάτω στο δρόμο περνούσαν Βεδουίνοι και παιδιά με τρίκυκλα. Πίσω στο δωμάτιο μια βαλίτσα προεξείχε κάτω από το κρεβάτι, πάνω της αυτοκόλλητα από αεροδρόμια, Μπρατισλάβα, Λίμα, Τόκιο, ευτυχώς ταξίδεψα, αλλά δεν ήξερα αν ήθελα ή αναγκάστηκα. Ντύθηκα και κατέβηκα τις σκάλες, ο δρόμος δεν έμοιαζε με εκείνον που είδα από ψηλά, θα βρισκόμουν στη Ρώμη μάλλον γιατί άκουσα κραυγές ανθρώπων και βρυχηθμούς λιονταριών, πρέπει να έφτασα στην εποχή που κατασπάραζε όσους ηδονίζονταν με τον διαμελισμό των άλλων, όλοι ίσοι τώρα, πρωταγωνιστές, τα λιοντάρια σου λιοντάρια μου. 

Το τέλος του δρόμου κατέληγε σε λίμνη, έβγαλα τα ρούχα και βούτηξα μέχρι τον βυθό, μια βάρκα πέρασε από πάνω μου και άρχισε να βυθίζεται, είδα πάνω από 20 σώματα να παλεύουν να μείνουν στην επιφάνεια, κολύμπι δεν ήξερε κανείς, μέχρι να ξαναφτάσω ψηλά είχα βγει στην θάλασσα, πρέπει να ήμουν στο Αιγαίο ή νότια της Ιταλίας, κάπου στα σύνορα πνιγμών. Κολύμπησα ως την πιο κοντινή ακτή, είδα κανόνια πλοίων στραμμένα επάνω μου και σώματα νεκρών παιδιών, θα βρέθηκα στη Γάζα, κάπου μετά τα όρια αντοχών.

Άρχισα να περπατώ γυμνός σε έναν δρόμο γεμάτο ουρανοξύστες, γύρω μου άνθρωποι έτρεχαν να προλάβουν το πράσινο φανάρι, δε γύρισε να με κοιτάξει κανείς, το φως δεν έφτανε ως το πεζοδρόμιο, καταλάβαινες ότι υπήρχε ουρανός από τις αντανακλάσεις στα ψηλά παράθυρα, πρέπει να ήταν η Κυριακή που μας ετοιμάζουν. Έστριψα γρήγορα στην πρώτη γωνία, παντού σπασμένα μπετόν, κομμένες γραβάτες, σκισμένα σακάκια, καμένες σακούλες Jumbo, πρέπει να ήταν η Κυριακή που τους ετοιμάζουμε.

Έκλεισα τα μάτια και ξαναέγινα 32, με αγκάλιασες δειλά και μου είπες δεν προλαβαίνεις να γυρίσεις όλο τον κόσμο, έλα σε εμένα που στέκομαι στην άκρη του.

Συντάκτης: Χαμένο Επεισόδιο

I told my friends not to worry

3 thoughts on “Ο γύρος του κόσμου σε R.E.M.”

  1. Είχες ήδη ξυπνήσει,αλλιώς δεν θα το ‘κανα θέμα.Για τις τρείς πόλεις ο λόγος.Η Μπρατισλάβα πώς έτυχε προσοχής;?Κι αν η Βιέννη-Βουδαπέστη είναι πια σούπα,χάθηκε μια Τεργέστη,ένα Ντουμπρόβνικ..?

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

