Αναμέτρηση

longo-for-bottega-veneta-shoot3
Robert Longo

Μιλάμε για τον φετινό χειμώνα, πιο άγριος από τον περσινό, ναι αλλά πέρυσι δεν έκανε χειμώνα, λίγο κρύο μόνο και μερικές ψιχάλες, θυμάσαι; Δεν θέλεις να θυμάσαι, προσπαθείς να ξεχάσεις τα παγωμένα σπίτια και τις βρεγμένες ταράτσες, κυρίως όμως προσπαθείς να ξεχάσεις τον ακάλυπτο. Εντάξει, αλλά το φετινό δεν αντέχεται, τόσος κόσμος έξω, τόσος κόσμος, παντού, είδες τις σκηνές που θάφτηκαν στο χιόνι; Δε μπόρεσα, πρέπει να έτρεχαν τα μάτια μου τρεις μέρες συνεχόμενες, δεν είναι τίποτα, οι φακοί επαφής, μια ευαισθησία, θα περάσει, τρεις μέρες συνεχόμενες. 

Προσπαθώ να διαβάσω ειδήσεις αλλά δε γίνεται, η ενημέρωση χάθηκε κάπου στο κυνήγι των clicks, όσα περισσότερα τόσο καλύτερα, να πλουτίσει η google μήπως δώσει κάτι και σε εμάς. Όσα περισσότερα, τόσο καλύτερα, μπερδέψαμε τα λεφτά με την ουσία, κι ύστερα την ουσία με την ευτυχία – πιο πολύ πιο πολλοί, το έλεγε και το αγαπημένο σου βιβλίο. Νομίζαμε ότι, όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, θα αντικρίσουμε την ευτυχία με ζυγαριές και μεζούρες, μεγαλώσαμε για να είμαστε πάντα έτοιμοι για τη μέτρηση, εκπαιδευτήκαμε να κυνηγάμε το άριστο, πιστέψαμε στην ευτυχία που κρύβεται στο τέλειο, γιατί τι άλλο είναι η ευχ-αρίστηση αν όχι η ευχή του άριστου; Δεν μετριέται η ευτυχία, μου λες, δες εμάς τους δυο, κάθε μέρα κάτι άλλο, μπορώ να σου πω το πώς, αλλά δε ξέρω να σου πω το πόσο, αγκάλιασέ με και σταμάτα να μετράς.

Προσπαθώ συνεχώς να μαθαίνω, πλησιάζω το έκθεμα για εξέταση, ύστερα κρατάω αποστάσεις, όχι πάντα, μόνο όταν δεν αντέχω. Δεν έχει μέτρημα η απόσταση, μια καλοήθεια της εκπαίδευσης είναι, ένα λίαν καλώς μιας υποφερτής προσέγγισης.

Αλλά πονάει, μου λες.

Συντάκτης: Χαμένο Επεισόδιο

I told my friends not to worry

4 thoughts on “Αναμέτρηση”

  1. Ξέχνα τους φακούς, φόρα γυαλιά. Και ίσως βρεις τα χαμένα επεισόδια που ψάχνεις. Αν και ποτέ δε θα είναι θέμα όρασης. Ποτέ δεν ήταν. Κι αυτήν την ευτυχία, θέλω πολύ να την μετρήσω κι εγώ. Αντ’ αυτής μετρώ φανάρια κόκκινα και σταγόνες να στέκονται στα δικά μου γυαλιά. Ψάχνω κι εγώ χαμένα επεισόδια. Μα κάτι μου λέει θα βρεθούν.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

